General conditions for warranty

Conditii generale de acordare a garantiei

1. Prezentul document atesta ca produsul achizitionat beneficiaza de garantie si service in conditiile respectarii regulilor de instalare, utilizare, intretinere, revizie, manipulare si transport prevazute in manualul produsului sau instructiunile vanzatorului. Producatorul garanteaza produsele sale impotriva defectelor de fabricatie si de material pe perioada garantiei cu incepere de la data emiterii garantiei de catre vanzator. In timpul perioadei de garantie producatorul isi rezerva dreptul de a repara sau inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect.

 Pentru păstrarea garanţiei va rugam sa  respectati următoarele instrucţiuni:

  1. Urmăriţi cu stricteţe modul de instalare, intretinere, revizie si utilizare a produsului inscris in manualul de utilizare a produselor / specificatiile producatorului.
  2. Nu indepărtati eticheta cu numarul de serie al produsului.
  3. Nu faceti nici o modificare sau interventie nepermisa asupra produselor.
  4. Nu fortati depasirea parametrilor produselor in scopul depasirii performantelor.
  5. Nu faceţi modificari hardware asupra sistemului si nu inlaturati sigiliul aplicat de producator /vanzator.
  6. Nu faceti modificari de software
  7. Nu utilizati cabluri improvizate sau care nu au fost furnizate de catre vanzator.

2. Termenul de garantie, cat si durata de viata, este cel specificat in Certificatul de garantie, care insoteste factura de vanzare,  in functie de echipament.

3. Garanţia se refera la schimbarea sau repararea gratuită (in functie de decizia vanzatorului) doar a produselor cu defecte de fabricatie (materiale sau de manopera).

4. Orice problema de service in garantie se va soluţiona de catre departamentul tehnic in termen de 5  zile lucrătoare de la receptia echipamentelor.

In cazul în care datorita unor probleme de aprovizionare nu se vor putea înlocui echipamentele defecte in perioada mentionata mai sus, se va prelungi perioada de garantie cu numarul de zile cat respectivele bunuri nu vor putea fi utilizate de beneficiar.

Daca dupa trecerea unei perioade de 60 zile echipamentele nu pot fi reparate sau inlocuite, cumpărătorul poate solicita contravaloarea acestora sau alte produse la valoarea actualizata a componentelor care nu se pot inlocui.

5. Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului conform specificatiilor producatorului, si o intretinere corespunzatoare.

6. Garantia nu se aplica pentru defectele aparute datorita:

  1. Uzurii, ca urmare a unei exploatari normale
  2. Nerespectarii prevederilor de la punctul 1.
  3. Manipularii, instalarii si exploatarii neglijente sau necorespunzatoare (vandalism; socuri electrice, electrostatice, mecanice, termice; grad ridicat de impuritati si/sau umiditate excesiva in incaperea de lucru, asezarea in pozitii altele decat cele descrise in specificatiile producatorului,  obiecte straine intrate in echipament, lichide, acumulari de murdarie etc.)
  4. Nerespectarea, de catre cumparator, a prevederilor de revizie, intretinere preventiva si curatire a echipamentelor.
  5. Neluarea de catre cumparator a masurilor de limitare a deteriorarilor la apritia primelor manifestari de functionare eronata
  6. Modificarilor sau Interventiilor neautorizate in echipamente sau cablele aferente, sigilii si etichete de garantie rupte sau murdare.
  7. Exploatarii peste limita maxima lunara prevazuta in specificatiile producatorului.
  8. Alimentarii la alte tensiuni si frecvente decit cele prevazute de producator.
  9. Cablurilor de legatura improprii, lipsei impamintarii echipamentelor, precum si datorate conectarii/deconectarii echipamentelor fara oprirea electro-alimentarii.
  10. Materialelor consumabile, care nu sunt acoperite de garantie: curele, o-ring-uri, lentile, ghiduri de lumina
  11. Integrarii echipamentelor in sisteme realizate de catre cumparator sau terte parti, nerespectand specificatiile producatorului.

Defectele aparute in afara garantiei (cele mentionate mai sus sau aparute la expirarea garantiei) se repara contra cost, la solicitarea clientului. Termenul de reparatie pentru echipamentele ce nu fac obiectul garantiei este de 60 de zile de la data receptiei acestora in service-ul vanzatorului.

7. La solicitarea acordarii garantiei este necesar sa se prezinte echipamentul, insotit de: certificatul de garantie, factura de achizitie si de o prezentare detaliata a defectului constatat.

8. Componentele reparate/inlocuite in perioada garantiei beneficiaza de o garantie 6 luni, pentru echipamentele care nu se afla in garantie, cu prevederile de la punctul 1.

9. Vanzatorul este exonerat de orice responsabilitate privind pierderile accidentale sau consecinta a neglijentei cumparatorului sau oricarui tert interpus, vandalismului, catastrofelor naturale, pierderilor economice, (inclusiv pierderi de venituri datorita echipamentelor nefunctionale) sau erorilor de procesare sau validare a bancnotelor (incluzand bancnote false).

10. Vanzatorul este exonerat de orice responsabilitate privind compatibilitatea echipamentelor achizitionate de catre cumparator. Specificatiile tehnice solicitate de cumparator, pentru echipamentele  comandate, sunt responsabilitatea acestuia.

11. In cazul solicitarii nejustificate a garantiei clientul va fi obligat la plata manoperei de diagnosticare a produsului, aceasta neputind fi mai mica de 20 EURO la cursul zilei (fara TVA).

Garanţia se acordă la punctul de lucru al SC DANEMAR TRADING SRL din Bucuresti, str. Grigore Alexandrescu, nr_32, Sector1.

Vă rugăm să solicitaţi personalului nostru toate informaţiile şi lămuririle care v-ar putea fi utile în derularea unei colaborări profitabile pentru ambele părţi.