Specialist si Furnizor

DANEMAR reuseste sa aduca o contributie pozitiva in fluxul de aprovizionare dintre producator si clientul final, indeplinind un dublu rol: Specialist si Furnizor.

SPECIALIST

  • consiliem clientii cu privire la  identificarea solutiei de plata optime pentru proiectul lor.
  • furnizam clientului SDK-uri (Software Development Kit) si documentatia tehnica necesara implementarii hardware si software echipamentului de plata :
    • Descrierea protocolului de comunicare,
    • Desene vectoriale,
    • Exemple de programare,
    • Software pentru simulare si testare
  • furnizam din stoc, in baza contractelor de custodie, echipamente pentru testare in vederea dezvoltarii prototipurilor.
  • la cerere, auditam modul in care s-a facut integrarea echipamentelor (hardware si software)
  • ascultam “Vocea Clientului” sau altfel spus, pe baza observatiilor si reclamatiilor venite de la  clienti,  documentam si intocmim rapoarte tehnice detaliate,  propunand producatorilor solutii de eliminatea erorilor de proiectare sau  de imbunatatire a echipamentelor.
  • suntem o permanenta interfata intre clientii nostri si producatori, pentru solicitari care presupun modificari speciale ale echipamentelor d.p.d.v. hardware si software.
  • monitorizam atent rata de acceptare a echipamentelor si colaboram cu producatorii pentru reinoirea bazelor de date si a “bill/coin set”-urilor.
  • mentinem o legatura permanenta cu Banca Nationala a Romaniei si participam la testarea noilor cupiuri ce urmeaza a fi lansate in piata, in vederea evitarii lansarii pe piata a unor cupiuri neconforme.
  • organizam cursuri de instruire pentru echipele tehnice ale clientilor nostri, pentru o buna integrare, exploatare si intretinere a echipamentelor de plata.

FURNIZOR

  • mentinem stoc la dispozitia clientilor si livram in termen de maxim 24 ore de la comanda o cantitate mare si variata de echipamente, piese de schimb si accesorii.
  • configuram echipamentele si efectuam setari personalizate la cererea clientului, modificand: interfete, protocoale, bill/coin set-uri pentru diferite valute, configurari harware si software, etc
  • transmitem previziuni de cumparare (forecast) catre producatori in vederea asigurarii optimizarii lantului de aprovizionare necesar productiei.
  • mentinem in stoc cantitati suficiente de piese de schimb astfel incat sa asiguram la timp efectuarea reparatiilor in garantie si in afara garantiei.
  • optimizam livrarile de echipamente si piese de schimb consolidand diverse livrari (eficienta maxima timp/pret)
  • finantam clientii traditionali, pe perioade determinate de timp, in baza contractelor de furnizarea agreate cu acestia.
  • am implementat un sistem informatic (ERP) performant si personalizat, astfel incat avem o trasabilitate dupa numarul de serie a tuturor echipamentelor vandute sau primite in service.
  • testam toate echipamentele inainte de a fi livrate catre client, inregistrand seria fiecarui echipament livrat in Sistemul nostru Informatic de Planificare a Resurselor (ERP)
  • asiguram garantia internationala pentru intrega gama de echipamente comercializate, avand implementate toate procedurile de acordare a garantiei cu toti furnizorii nostri.
  • in cazul unor proiecte speciale, si numai contra cost, prelungim garantia echipamentelor cu o perioada de maximum 3 ani fata de garantia acordata de producator.
Suport Tehnic